Saturday 23 July 2016

De laatste loodjes

Zie. Dat. Daar. Nog 8 dagen om 5,9 kilometer te fietsen. Wat een vreemde strijd.

Knokken op je fiets

Ergens is het heel ironisch. Ik heb deze uitdaging uitgekozen voor deze maand omdat het de maand van de Tour de France is. Als die mannen heel ver kunnen fietsen, dan moet ik dat toch ook wel kunnen op mijn manier? Ik hoef gelukkig niet te klagen over zadelpijn, loop over het algemeen weinig risico om onderuit te gaan en heb geen last van irritante toeschouwers langs de weg. Eigenlijk is het dus totaal iets anders!

Race tegen een klok die er niet is

Het gekke is dat ik de hele tijd die 1 augustus heel dichtbij lijk te zien. Dat er te weinig uren over zijn om te investeren in een fietstocht. En dat maakt het geen leuke uitdaging. Ik voel mij verplicht om op elk mogelijk moment de fiets op te stappen in plaats van leuke tochtjes plannen en een dag ervoor uittrekken. Gelukkig was het de afgelopen week leuk om 's avonds nog op de fiets te stappen. Mooi weer was zeker welkom!

Finishlijn in zicht

Je ziet het al op de afbeelding: nog een klein stukje. En wat mij betreft gebeurt dat morgen. Ik heb bij veel uitdagingen van tevoren gedacht dat het heel moeilijk zou worden en toen bleek het aldoor mee te vallen. Bij deze uitdaging dacht ik dat het heel leuk zou gaan worden en dat viel zowaar tegen. Omgekeerde wereld, maar tegelijkertijd ook logisch. Gelukkig 'vrees' ik de volgende uitdaging al. Misschien valt het dan wel mee om in de meest zomerse maand geen alcohol te drinken. Ja, echt waar.

No comments:

Post a Comment