Tuesday 9 August 2016

Lekker alcoholvrij weertje!

Hi there! Het wordt mij deze uitdaging tot nog toe wel erg makkelijk gemaakt: geen terrasjesweer, geen drankjesweer en lekker gefocust op werken en sporten. Kijk, zo mag het de rest van de maand wel gaan. Al heb ik al een valkuil ontdekt hierdoor...

Niet te vergeten...

Ik ben nu namelijk bang dat ik vergeet dat ik deze maand geen alcohol drink. Ha! Dat is een beetje vreemd. Ik ben er op het moment totaal niet mee bezig en ergens zie ik dat als een valkuil. Heb ik op tijd door dat ik geen alcohol drink of is de eerste slok dan al op? Hopelijk helpt af en toe bloggen mij bij het onthouden.

No news

Het is alleen een beetje jammer dat ik nagenoeg niks nieuws te vertellen heb. Ik ben wel al bezig met de uitdaging van september. Een goede voorbereiding is daar hopelijk het halve werk... :)


1 comment:

  1. Ik ben al een terrasje tegengekomen hoor! Muntthee was het antwoord ;)

    ReplyDelete