Wednesday 2 August 2017

Ruim 4 maanden later...

Hoi beste mensen!
Zoals altijd gebeurt met de blogs die ik bijhoud: op een moment doe ik het niet meer. Is dat erg? Geen idee. Ik mis het soms wel. Het probleem is dat ik geen flauw idee heb wat ik kan schrijven. Dat ik halverwege de oorbellen uitdaging van 4 maanden geleden opgehouden ben met bloggen is ook zoiets. Uiteindelijk heb ik alle oorbellen in gehad en wat oorbellen herontdekt en ook wat weggegeven, maar dat heb ik niet meer geblogd. Geen idee waarom niet.

Het leven ziet er aan deze kant van de 4 maanden ook heel anders uit. Ik heb mijn lieve Amersfoort verruild voor Arnhem, heb er weer 40 kilometer op zitten in de Nacht van de Vluchteling en zette daardoor wandelen ver boven krachtsport. In plaats van vegetariƫr ben ik inmiddels nagenoeg compleet veganist. Gelukkig was ik in maart al van werkgever gewisseld, anders kon dat ook nog aan de rij toegevoegd worden van veranderingen sinds mijn laatste blog. Wat kan er veel gebeuren in weinig tijd als ik er zo op terug kijk. Past het liedje dat ik op de achtergrond op replay heb staan ook wel bij:


Anyway! Ik heb geen idee waar het nu heen gaat met mijn blog, maar een eerste stapje zetten is denk ik altijd goed als je ergens aan wil beginnen. "One day or day one" las ik vandaag als quote. In plaats van zeggen dat je iets op een dag gaat doen, kan vandaag ook dag 1 worden waarop je dat doet. Zo werkt het vaak wel, dus bij deze! 

No comments:

Post a Comment