Friday 17 June 2016

NvdV: nog 1 nachtje slapen!

Het is alweer vrijdag 17 juni en dat betekent dat ik nog 1 nacht slaap voor ik een nacht niet slaap. Zoals je eerder al kon lezen, loop ik dit weekend mee met de Nacht van de Vluchteling. Ik wandel 40 kilometer van Nijmegen naar Arnhem om geld op te halen voor vluchtelingen wereldwijd. Vandaag is het startbewijs binnen gekomen. Whoop!



Het startbewijs is binnen!

Leuk hè, een startbewijs? Het voelt allemaal heel officieel. Gisteren ontvingen we al een mail met aanvullende informatie over de route en rustpunten. Je moet zorgen dat je langs de controlepost komt en bij elke post /rustpunt kan je gelukkig ook naar het toilet, koffie of thee drinken en een versnapering kopen die je op de been houdt. 

Het is wel spannend aan het worden nu!

Deadlineloper

Alsof het allemaal nog niet genoeg was, mocht ik afgelopen week ook even zorgen dat ik een zakelijke deadline haalde. Deadlines maken mij nooit zo bang. Ze zijn er en tja, dan komen ze. Daarna valt de wereld niet plotsklaps in elkaar of beland ik in de goot. Het maakt mij geconcentreerder dan ik gewoonlijk ben en zo loop ik heerlijk naar een deadline toe. We hebben het dan ook gehaald. Hopelijk ben ik ook een langewandeltochtloper.

Wandelupdates

Morgen besteed ik de ochtend met nog een klein wandelingetje, het huishouden en het kopen van de laatste benodigdheden voor de wandeling en de potentiële 'kan niet bewegen'-staat op zondag. 's Middags duik ik mijn bed in en 's avonds rol ik met de trein naar Nijmegen. 

Wil je dit weekend op de hoogte blijven? Ik ga proberen om updates de wereld in te slingeren via Snapchat: marliesn28, maar wil je best een appje of foto sturen. Misschien deel ik wel iets via Facebook of mijn blog. Je weet het niet. De oorzaak van de onwetendheid is dat ik de hele tocht m'n RunKeeper app aan wil hebben om de afstand te meten en achteraf de tocht te analyseren (I love that). Al het andere dat de batterij van mijn telefoon leeg haalt, kan wel eens overgeslagen worden. Laat Snapchat nu net het meest batterijvretende op mijn telefoon zijn... Going against all odds.

One way or the other: als het goed is, kun je ergens in de loop van de zondag op deze plek ook lezen hoe de nacht was. Tot dan?!

No comments:

Post a Comment