Wednesday 24 February 2016

Bedankt!

Echt. Ik ben nog steeds flabbergasted. Wat een boel leuke, mooie en meelevende reacties op de 'bekendmaking' van mijn nieuwe baan! In deze blog combineer ik de maanden januari en februari. Want al die mensen die meeleven en dat kleine momentje uit hun dag namen om mij een glimlach op mijn gezicht te bezorgen: BEDANKT!


Suus, David, Sigal, Lucia, Marian, Moniek, Jamal, Annemiek, Aaltje, Jacqueline, Bianca, Mariëlle, Laura, Els, Thea, Jeroen, Marianne, Renske, Bjorn, Annet, Koos, Nadia, Jolanda, Lydia, Maaike, Marlies, Corien, Gerard, Evert Jan, Roos, Nicole, Eddy, Willem, Sisi, Manuela, Margo, Linda, Dia, Trudi, Johan, Ellie, Shanna, Sascha, Jiska, Vera, Jorkos, Jim, Annelies, Saskia, Marlouke, Samira, Jean, Suzanne, Frank, Fanny, Bonnie, Thalina, Erwin, Irma, Marloes, GC, Marty, Leontine, Johanna, Silja, Annet, Job, Nelly, Donya, Christa, Maarten, René, Roberto, Desiree, Simône, Peter, Danique, Tamara, Susanne, Joukje, Linda, Loes, Maarten, Nel, Danny, Elja, Marcel, Henri, Beate, Alison, Anne-Minke, Manon, Mijke, Joep, Eddy, Jeffrey, Jules, Rozemarijn, Koosje, Eric, Brechtje, Mariël, Marleen, Marjan, Anne-Fleur, Annette, Miranda, Vera, Bianca, Kim, Elja, Miranda, Jetzke, Mies, Margriet, Herman, Sylvia, Ariane, Marianne, Elin, Matthijs, Morten, Els, Annette, Thijs, Leila, Nienke, Marloes, Margriet, Marga, Lisette, Selma, Layla, Eliska, Arthur, Jeltje, Suzanne, Claudia, Fenna, Laura, Juul, Aniek, Sanne en Minke.

Een like, een kort berichtje, een telefoontje, een kaartje of totale hysteria: op jullie wijze hebben jullie laten blijken dat jullie het leuk vinden dat ik een baan gevonden heb. En dat vind ik echt supergaaf. Soms kost het maar een seconde om op een knop te klikken, maar je doet het toch. Zeker een kwart van de mensen die achter de namen hierboven zit, die ken ik helemaal niet. En dat een onbekende je zoiets gunt, is echt heel gaaf en bijzonder. En dat de mensen die ik wel ken blij voor mij zijn, maakt mij ook weer blij. Kortom, jullie verdienen allemaal een mooi compliment voor dat kleine gebaar.


PS. Hopelijk ben ik niemand vergeten. Maar anders: ook jij ontzettend bedankt!

No comments:

Post a Comment